Annem Almama İzin Vermiyor.

Gizem tarafından 03.08.2013'de paylaşıldı
ne olur yardım edin. senelerdir annemin peşinde koşuyorum bu golden ı almak için cok yalvardım ama derslerine önem vermen gerek biz bir köpegin sorumluluğunu alamayız diyip duruyor. ya ama ben herseye razıyım yeterki minik bir yavrum olsun her türlü fedakarlıga hazırım bunu anlamıyor ben neyapacagım ... çok uzuluyorum.
Annem Almama İzin Vermiyor. için 1 yorum yapıldı
Direk Al Getir Hiç Sorma Arkadaşlarimla Buluscam De Direk Al
Jack . 2021-06-02 / 4,5
Benim Annemde İzin Vermiyo Napcami Bilmiyorum Anneme Soruyorum Anne Neden İstemiyosun Diye Hem Korkuyorum Hemde Tüyleri Dökülür Masrafları Olur Diyo Bide Hepsini Geçtim Evde Köpek Beslenmez Diyo. Babama Söylüyorum Alırım Diyo Ama Annem Bu Köpek Alınırsa Bu Evden Giderim Annemin Yanına Diyo Ne Güzel Olurdu Küçük Yavru Goldenim Olsa. Lütfen Yardim Edin
Meri . 2017-04-02 / 4,5

Aleyna . 2015-06-05 / 4,5
Bende Ayni Durumdayim Anneme Nedesem Almiyor.olsemde Sana Kopek Almam Diyorlar Nolur Yardimci Olunn (Kotu Cevaplar Vermezseniz Sevinirim)zaten Golden Gibi Cinsler Kadar Buyuk Kopek De İstemiyorum İspanyol Cockeri Gibi Cinsler
Bla Bla Bla . 2014-12-20 / 4,5

İlayda . 2014-02-03 / 4,5
Ben Yılardır Köpekistiyorum Babam Tamam Diyor Ama Annem İstemiyor Annem İstemeyince Babamda Hyır Diyor Ne Yapmalıyım Yardım Edin
Beyzanur Kaçmaz . 2013-09-08 / 4,5

Ns . 2013-08-21 / 4,5

Cevap Yaz

şifre Kırmızı sayıyı girin

 

Golden Retriever Özel
Golden Retriever Bakımı
Golden Retriever Eğitimi
Golden Retriever Fiyatları
Golden Retriever İsimleri
Golden Retriever
Satılık Golden Retriever
Golden Retriever Resimleri
Golden Retriever Kökeni
Golden Retriever Neler Yapar
Golden Retriever Özellikleri
Popüler İçerik
Golden Retriever Özel
Golden Retriever Özel
Golden Retriever'lar herşeye büyük bir tutkuyla yaklaşırlar ve tam anlamıyla "çok" köpektirler: "çok tüy, çok enerji, çok yemek ve...
Golden Retriever Bakımı
Golden Retriever Bakımı
Golden Retriever bakımı, goldenler her şeye büyük bir tutkuyla yaklaşan, çok tüylü, çok enerjili, sevgi dolu ve çok yemek yiyen köpeklerdir. Yaklaşık ...
Golden Retriever Eğitimi
Golden Retriever Eğitimi
Golden retriever eğitimi, köpekler, dost canlısı bir ırktır. Bütün canlılarla araları çok iyidir. Çok iyi huylu, zeki, aktif köpeklerdir. En kolay eği...
Golden Retriever Fiyatları
Golden Retriever Fiyatları
Golden Retriever yavru fiyatları : 50,00 - 500,00 TL arası değişmektedir. Çiftlik üretim golden retriever köpekler 350,00 TL'dir. Çoğu zaman ücretsiz ...
Golden Retriever İsimleri
Golden Retriever İsimleri
Golden Retriever isimleri seçmek köpeğinize kişiliğine ve görünümüne uygun bir isim seçmek açısından zor olabilir. Golden Retriever'lar göz alıcı sarı...
Popüler İçerik Son Forum Konuları Yardım Sayfaları  
Golden Retriever Özel
Golden Retriever Bakımı
Golden Retriever Eğitimi
Golden Retriever Fiyatları
Golden Retriever İsimleri
Golden Yavrusu Sahiplenmek İstiyorum
Golden Yavru Sahiplenmek İstiyorum
Fiyatta Anlaşabilirsek Sahiplenmek İstiyorum Yavru Golden
Arkadaşlar Yardımcı Olun
2 Yaşında Ki Oğlum Ne Zaman Okşasam Elimi Isırıyor
Gizlilik Politikası
Çerez (Cookie) Politikası
Güvenlik Politikası
Bizimle İletişime Geçin
Forumlar
Site Haritası
Feed
Son Forum Konuları
Golden Yavrusu Sahiplenmek İstiyorum
Golden Yavru Sahiplenmek İstiyorum
Fiyatta Anlaşabilirsek Sahiplenmek İstiyorum Yavru Golden
Arkadaşlar Yardımcı Olun
2 Yaşında Ki Oğlum Ne Zaman Okşasam Elimi Isırıyor
Yardım Sayfaları
Gizlilik Politikası
Çerez (Cookie) Politikası
Güvenlik Politikası
Bizimle İletişime Geçin
Forumlar
Site Haritası
Feed
Sitede yer alan haber ve içeriklerin tüm hakları saklıdır ve buradaki bilgiler sadece bilgilendirme amaçlı olup, kullanımına, uygulanmasına, satın alınmasına, delil gösterilmesine veya tavsiye edilmesine aracılık etmez. Sitemizdeki bilgiler, hiç bir zaman kesin bilgi kaynağı olmayıp, kullanıcılar tarafından eklenmiştir veya yorumlanmıştır. Buradaki bilgiler sitemizin asıl görüşlerini içermeyebileceği gibi hiçbir taahhüt ve tavsiye yerine de geçmez.
Ağustos - 2022